Should I give it one more try?

Jag har fått min nya laptop nu! :D Fick den igår, och den är helt underbar. Den är mycket skönare att skriva och göra saker på än den gamla. Nu ska jag bara försöka lära mig lite Photoshop så att jag kan fixa en ny och snyggare header hit till bloggen m.m. Ikväll har jag varit i Ljusbodarna med mina underbara tjejer, vi grillade korv, marshmallows, Lisa lärde mig spela schack, vi åt massa kladdkaka och kakor och bullar och jag kommer bli tjock. Nej, skämt åsido. Det var jättemysigt! Det var alldeles för länge sen jag såg Lovisa sist, jag måste verkligen åka till Stockholm och hälsa på henne mer i höst! Nu måste jag sova, blir en tidig dag imorron tror jag =) Jag har ju ponny just nu, så... Och det är jättekul! :D

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0