I'm no ones fool

Imorse dog min gamla mobil helt. Jag fick lite panik. Eller inte lite. Jag trodde att jag skulle dö. Men som tur var så levererades min nya mobil till Ica väst här idag, så jag kunde hämta den direkt efter skolan. Och sen har min underbara mamma letat puk-kod halva kvällen, och nu har jag den äntligen! Mobilen funkar, och med samma nummer som förrut. Dock har jag tappat en hel del av dom nummer jag hade i telefonen, så om alla jag känner bara kunde sms:a mig sitt namn skulle jag bli jätteglad! Men det känns ju underbart att den funkar iaf! :D Jag lever och överlever och mår inte helt bra. Men det är så det är ibland i livet. Nu ska jag vara duktig och sova tidigt. Eller försöka iallafall, det blåser rätt jävligt utanför. Så jag vet inte om det kommer gå så bra.... Godnatt!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0