I wanna be somebody

Hej världen! Ledsen för den dåliga uppdateringen på sista tiden. Jag har inte mått helt bra, men det blir bättre och bättre. Jag har verkligen världens underbaraste vänner! Jag lyckades äntligen ta mig till stan och köpa skor igår. 3 par. Tänkte att det är lika bra att köpa många när man ändå är igång ;) Idag blir en pluggdag till. Imorron med. På fredag är det tacksittning med temat "kom som en titel". Jag kan inte komma på något bra överhuvudtaget, hej prestationsångest och idéetorka! Några tips? =)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Nath

Hoppas det blir bättre snart vad det än är som tyngt ner dig <3

2010-10-27 @ 13:31:41
URL: http://blackdiary.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0