I don't care what the people may think


Hej världen! Jag lever fortfarande, trots att det kanske inte alltid verkar så ;) Duggan är skriven och den kändes bra, så jag hoppas att jag klarade den. Resten av veckan blir det mest fest och kul, lite träning, chill och alldeles för lite plugg. Men det tar vi igen senare, nu behöver jag vila! Lite iallafall. Igår var det klubbdagar på HM, gissa om jag var där? Dom hade inte så mycket kul, men... Jaja, jag köpte hårfärg också, så snart är jag förhoppningsvis tillbaka i min gamla mörkblonda färg =)


Eliza Dolittle gör fett skön musik!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: nikkispikkispää

nje du ska ju va blond!!! :(

2010-10-16 @ 11:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0