Don't believe the mask

Jag är så trött att jag knappt ens minns vad jag heter. Herregud, varför ska tröttheten alltid komma såhär en dag senare? Pubrundan var i vilket fall som helst fabulous, och jag hade jättekul. Sjukt bra uppslutning bland kirurgerna, och även om vi inte vann så hade vi nog roligast. Igårkväll var jag och åt middag med underbara gänget hemifrån; Lisa, Anna och Alexandra. Vi var på palermo, och det var jättekul att träffa dom igen. Vi har ju knappt setts sen dom flyttade ner hit i höstas, illa! Jag var och köpte garn och stickor också, så nu ska jag sticka en tröja. Känns som en bra sysselsättning medan man kolllar på tv eller så. Är i vilket fall sjukt trött idag, och har skola från 8 till 5. Grattis till mig, ska försöka att inte sova på föreläsningarna... Och jag ska på dejt imorron! :D

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0