Det måste va på liv och död

Hej, jag heter vendela och idag är jag lite trött. Fast inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. Och inte det minsta bakis. Var ute igår. Först middag med Emma och Martina, en tjej från hennes jobb. Sen dansade vi en massa, Lisa och hennes klasskompisar kom, sen kom mina klasskompsiar och lite andra läkarstudenter. Jag dansade typ från halv 10 till 1, så jävla aweseome kväll! Nu är det dags att gå till skolan. Det tjuter fortfarande i mina öron. Jag hoppas fortfarande att det bara är tillfälligt.

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Det måste vara på liv och jävla död.

Hahaha bra träning! och vad fint att hon hette martina:D

2012-02-10 @ 08:54:20
URL: http://justletgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0