I don't mind spending everyday

Hade en jättetrevlig "skabbkväll" med Emma och Johanna igårkväll. Satt på Johannas altan och drack vin/cider, åt chips och pratade i några timmar. Helt underbart, har saknat tjejerna! Dom är fantastiska. Idag har vi vart och tävlat med tokponnyn. Jag är sjukt imponerad av min lillasyster som hanterar honom så bra som hon gör, jag hade typ vart livrädd. Hon är duktig hon. Jag har haft ännu en underbar helg här hemma, och snart flyttar jag hem för en och en halv månad. Det känns bra att somaren blir delad mellan underbara Uppis och vackra Leksand.

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Aw det låter underbart bra!! Vill du äta lite spansk mat med mig när jag kommer hem?

Haha jag hörde att han är lite tokig hästen, mamma sa att hon var väldigt nervös!

Ses snart sötnos <3

2011-05-24 @ 19:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0