If it's not what you're made off

Har haft en allmänt stressig dag idag. Sov inte så jättebra, oroade mig lite för idag och jobbintroduktionen och allt. Men det gick bra, först ergonomiutbildning hela morgonen, sen intreoduktion och så fick jag schemat. Sen cyklade jag fort som attans hem till Flogsta, åt middag och hämtade väskan. Gick till tåget och åkte hem, med min älskade storasyster hela vägen. Underbart att äntligen få träffa henne och prata med henne några timmar i streck. Tro mig, vi har fortfarande en massa kvar att prata om, men nu är hon och träffar några kompisar. Jag ska sova strax, det är ju största bakdagen imorgon. Mjukbulla står på schemat.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0