When you walk away

Idag har jag varit jätteduktig. Vart i skolan i princip hela dagen, förrutom en sväng ner på stan. Pluggat en massa. Shoppat lite grejer så jag äntligen kunde sätta upp tavlorna i rummet. Och det tog ju en jävla tid. Hinner inte ens sätta upp zebran idag, måste sova snart. Får göra det imorron. Köpte även lite olika te-sorter och en ny burk. Gick från skolan vid 8, till affären och handlade mat. Har lagat en massa måtlådor och satt upp tavlor, det tog resten av kvällen.  Men nu börjar det bli fint i mitt rum, I like!


Tavlorna =) Det ser ut som om dom hänger ojämnt,       Och gardinerna. Silvret i gardinerna matchar
men det är bara en dålig bild :p                                         tavelramarna jättesnyggt, men det syns inte heller...
Jag har en dålig mobilkamera helt enkelt! Ville bara att ni skulle få se typ hur fint det är iallafall ;)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Men du det tar sig, vad underbart skönt:D Känns det bättre nu?

2011-01-10 @ 10:37:34
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: nikkispikkispää

va fint de såg ut :D <3

2011-01-10 @ 15:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0