Sing without a reason

Har haft världens chilldag idag. Sov till 11, åt frukost, pluggade lite, kollade lite tv-serier. Säsong 4 av alias är nästan slut nu... Vilket inte är så bra, för jag har egentligen inte tid att kolla på tv, jag ska ju plugga. Jaja, en del plugg blev det iallafall. Sen till stan en sväng, köpte nya skor, kökshanddukar, pärmar och tekoppar, så nu kan jag bjuda hem folk hit på te =) Träning, middag, mer plugg och sen mer alias. Nu ska jag sova, upp tidigt och jobba hela dagen imorron. Söndagsfika it is, long time sen sist. Blir säkert trevligt, befinner ni er i Uppsala rekommenderar jag er att komma förbi värmlands en sväng nångång mellan 12 och 15 ;)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0