Let's not waste time any more

Ännu en dag med sjukt mycket pluggande är till ända. Fick veta idag att jag klarade förra tentan, med ganska så god marginal dessutom. Kändes underbart skönt, jag trodde nästan att jag hade kuggat den. Och det känns som om jag ligger bra i fas med pluggandet till den här kursen, så det ska nog gå vägen det här med =) mitt livs första kärleksakuten-möte på kvällen, det var trevligt. Får se om jag fortsätter med det, eller väljer att fortsätta med söndagsfikat på Värmlands? Jag älskar ju söndagsfikat, men det här var också kul. Jag kommer nog inte hinna och orka allt. Eller? Och söka till preklin-general?! Det vore fett kul, men mycket jobb det med. Fast jag vill. Och det är inga problem att göra mycket om man tycker att det är kul och det ger mycket tillbaka. Eller?

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0