But you played it with a beating

Hm, det blev ingen träff med Emma igårkväll, jag blev lite snabbt vinterkräksjuk/matförgiftad eller nått... Så det blev en kväll hemma i sängen med en massa tv-serie-tittande. Säsong 4 och 5 av alias hämtade jag ut på ica väst igår, så nu... har jag en massa tv att kolla på! ;) Och eftersom jag inte kunde äta på typ ett dygn så kunde jag inte koncentrera mig och plugga idag på morgonen, så trots att jag vaknade vid 7 har jag inte fått nått vettigt gjort. (utan alltså bara kollat på alias..) 4:e säsongen är inte lika bra som de tidigare, känner mig lite smått besviken. Ikväll är det after-school-pub på MedC som vi nog ska på. Det vore trevligt. I övrigt så strålar solen från en klarblå himmel, men jag ser ändå snöflingor falla utanför mitt fönster. Det är vackert.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0