But I'm diong all I can

Utgången igår blev jättebra! Lisa och jag var nyktra och glada, alla andra var ganska packade och glada. Awesome! Jag trodde inte att jag skulle kunna ha så kul ute fast jag var nykter, jag har ju inte varit ute nykter sen jag fyllde 18. Och det var ju ett tag sen. Gick upp jättetidigt imorse, vid 7 redan, tvättade några maskiner, lagade en matpaj (lådor) och fixade en massa. Sen var jag lite ambitiös och gick till boländerna för ett besök på IKEA och Jysk, så nu är inredningen av mitt rum helt klar, och jag är fett nöjd! Jag trivs bra i det vill jag lova! Nu ska jag ta och gå till Lisa, vi ska ha tjejmiddag och kolla på film och så ^^,

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0