And it felt so good

Godmorgon, godmorgon. Eller ja, jag är fett trött, men vad gör väl det egentligen? Vi satt på station på pubrundan igårkväll, och det känns bra att våra små nolle-barnbarn får veta att vi finns och inte är lika tråkiga som våra föregångare. Nog för att vi läser KARL, men det bertyder inte att man behöver plugga dygnet runt. Bara typ halva dygnet. I övrigt fick jag höra igår att våran klass är bra på anatomi?! Det är ju tyr att vi är bra på någonting iallafall, annars så är vu ju kända som den sämsta läkarklassen i Uppsala på 6år (?!) Jag hade det trevligt med Katja och Maja en stund på Smålands, och när alla grupper var färdiga smög jag över till Norrlands, till Lisa Annika och Gustav och satt där och hade trevligt en stund. Och sen hem och sova. Insåg att det var svinkallt i rummet för att jag sänkte värmen på elementet häromdagen. Hur tänkte jag där egentligen? Jaja, nu är det på högsta igen iallafall. Och jag har beställt de två sista säsongerna av Alias på dvd, kommer typ idag eller nått :D

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0