You can put the blame on me

Hittills idag har jag tränat, tvättat, duschat och ätit frukost. Och klockan är inte ens 8. Ibland får man vara effektiv och morgonpigg för att hinna med allt man vill. Snart bär det av till skolan, lite mer muskelplugg. En vecka till duggan, och då ska det fanimej sitta. Sen blir är det Landskap ikväll, ska nog förbi en sväng iallafall och rösta på mina kompisar som söker ämbeten. Själv har jag ju inte riktigt tid med sånt just nu ;p Jaja, gotta go och hämta tvätten =)

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: nikkiispikkispää

tusen tack älskade syster!

och förlåt att d einte blev nå prat i lördagen men min mobil dog och massa :/ får ta de denna vecka ist tycker jag! Pusss<3

2011-02-07 @ 08:41:58
Postat av: Martina

Ja jag visste inte ens att den fanns, ibland är jag bra efter.

Hahaha men jag är ju fortfarande inte hemma lilla gumman så det är ju lugnt liksom;)

2011-02-07 @ 12:10:00
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0