No one is as lucky as us

Dagen har som vanligt bestått av en massa plugg. Men det förgylldes lite av t4:orna som kom in mitt i en av föreläsningarna och spexade för oss, intro-spex för preklin. Inte världens bästa spex, men dom var så många och verkade ha så kul tillsammans att man helt enkelt blev sjukt pepp och glad. Sen pluggade vi några timmar till, det är typ bara 1,5 vecka kvar till duggan nu. Men fick iallafall veta att jag klarade PU-tentan, så nu är jag helt klart med första året på läkarlinjen. Känns fett skönt! Sen ett planeringsmöte på kvällen med klassen, det är ju en del vi ska fixa tillsammans den här terminen =) Men jag älskar klassen, alla är så underbara. Så det här kommer bli awesome! Sen hem och träna, duschen, mer alias och snart sova. Men jag känner mig ganska stabil för tillfället. Och det är skönt. Jobb på söndag, kom förbi fikat allihopa! Vore jättetrevligt!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Awesome sötnos! Lika fullt upp som alltid alltså;)

Puss!

2011-02-04 @ 09:31:52
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0