Just give me something to die for

Tenta 8 i morse, dagen började fantastiskt bra genom att jag gick vilse. Som tur var hittade jag en snäll tant att fråga om vägen, så jag hittade till tentan, i tid och allt! Det kändes jättebra när jag skrev den, så jag hoppas nog att jag får godkänt iallafall. Gick lite halvt vilse på vägen hem också, men som tur var så mötte jag Emil på vägen och han visade mig in på rätt spår igen ;) En sväng förbi Clas Ohlsson i stan, systemet och sen hem. Har hunnit tvätta, baka bröd och kolla en massa på tv-serier sen jag kom hem, fett skön dag! Ikväll blir det en sväng ut till storvreta, Annikas födelsedagsfest, och sen in till stan och kanske nation. Kanske ÖG's? Vi får se vart kvällen leder oss ;)

♥ /Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0