It's all a waste

Jag skulle plugga nu på kvällen när jag kom hem efter middagen med Emma. Och jag skulle inte shoppa mer kläder på resten av den här månaden. Det gick ju bra med båda som sakerna. Eller inte. Jag fick för mig att svänga in på H&M medans jag väntade på Emma, hittade en underbar vit t-shirt med en massa små rossetter runt halen. Och blev totalkär. Sen åt jag med Emma och det var jättetrevligt. Fick en massa pratat och en massa bra råd om vad jag borde göra med en del saker. Sen hem, förbi Ica väst för att handla mat och hämta det första H&M-paketet jag beställt. Väl hemma insåg jag att alla mina nya fina kläder inte fick plats i garderoben, så istället för att förbereda mig för dissektionen imorron ställde jag mig och rensade garderoben. Vilket helt klart behövdes, och har behövts ett tag. Men nu är det fint och jag kommer nog hitta saker när jag behöver dem. Hoppas jag. Jag måste verkligen sova nu, jag är sjukt trött. Godnatt!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha knasboll lilla! Jag saknar dig!!!

2011-02-10 @ 13:12:27
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0