I know my kingdom awaits

Igår blev det inte mycket bloggande för min del, ledsen för det. Skolan en massa timmar, mer muskler och lite mer annan skit att lära sig. Sen ner på landskapet, vilket alltid är lika trevligt. Diskussioner om mycket intressanta framtidsplaner i några timmar, det blev inte middag förrän halv tio. Då var jag fett hungrig vill jag lova! Chili con carne, gottigott, och sen tårta på det. Massa trevliga människor och en Sanna som var lycklig över att blivit vald till Marskalk. Och jag känner mig lite tom och ledsen över att inte ha något ämbete. Hoppa på som söndagsfikavärd efter Karl? Känns fett lockande faktiskt. Sen när jag kom hem vid tolv hade jag tänkt sätta migoch skriva lite, men då låg blogg.se nere. Så jag skriver nu istället, eftersom jag ändå vaknade lite för tidigt imorse och inte kunde somna om. Jag har ont i halsen. Så att jag knappt kan andas. Känns inte helt bra med tanke på att jag egentligen ska ut till vårdcentralen idag...

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0