I keep running and I don't know why

Känns ju bra att klockan är 7 en lördagsmorgon, det är 20 minusgrader ute (igen!), och jag ska precis till att gå till skolan. Igår var jag i skolan hela dagen som vanligt, det sista dissektionspasset för klassen blev gjort och nu är det bara repetition kvar i helgen inför duggan på tisdag. Det är så sjukt att det är mindre än en vecka kvar av den här kursen nu, det har gått läskigt fort. Och första helgen i mars är jag hemma i leksand en sväng, kommer blir såååå skönt! Igårkväll var jag hemma hos Anna, Emma och Rickard en sväng, Rickard fyllde 21 nyss så de hade förfest. När dom drog ut drog jag hem och sov, kändes inte värt att fucka up en hel plugglördag bara för en fest. Som säkerligen hade varit jättekul, förfesten var awesome, men ändå. Melodifestivalen ikväll? Vi får se om jag kan slita mig från böckerna...

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0