I don't wanna feel like I don't have a future

Förresten så klarade jag dissektionsduggan igår. Jag behöver aldrig mer gå ner i den där källaren och dissekera människa. Ni förstår inte hur underbart skönt det känns, jag grät nästan av lycka när jag gick därifrån. Radiologiduggan vet jag inte hur det gick med, resultaten kommet imorron säger de. Men det kändes okej, så jag borde vara godkänd. Nu är det två dagars stenhårt tentaplugg, och sen är det tenta på fredag. Det blir fett skönt när den är över, jag ska njuta hela helgen! ;) Ljuspunkterna i mina dagar just nu är maten. Blomkålsmos med köttbullar? Underbart! Salami-och-brie-paj? Smaklöksorgasm. Och alla underbara vänner man hinner prata med en stund ibland iallafall. Det är det som får en att orka med tentapluggandet. Jag menar det är inte ovanligt att vi sitter 12-14 timmar på en dag...

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0