Hurry up

Tentavecka? Japp, nu kör vi. Idag är jag schemalagd 8-18, imorron 8-22, båda helgdagarna 10-20. Känns ju awesome eller nått. Jag vill egentligen inte klaga för jag läser ju en jätteintressant kurs på världens underbaraste program. Men det hade vart trevligt att hinna ha ett liv också. Första helgen i mars åker jag hem till Leksand och umgås med min Johanna och min familj en sväng, det kommer bli underbart iallafall. I övrigt händer inte så mycket just nu. Jag höll på att svimma igår på dissektionen, jag stod där och kände mig allmänt inte frisk, det flimrade lite för ögonen. Och sen när jag tog av mig handskarna var hela mina underarmar kritvita och svullna, inget blod där inte. Nu har jag ingen egen dissektion kvar, bara lite genomgångar och så. Det känns jätteskönt, jag trivs inte så jättebra med att dissekera. Det är obehagligt.

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha det är inte meningen att ni ska ha ett liv;)

Men dö inte på kuppen bara!

när du ska hem i mars, kan du ta med ett par av mina skor till uppis och ge mig dem i tjockis sen?:) <3

2011-02-17 @ 13:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0