Every night I remember that evening

Som vanligt var jag allmänt lättövertalad igår, så efter mello-myset hos Ellie blev det utgång för min del. Drog hem till Emil där han, Tove och Sara förfestade. Jag kom dit rätt sent, typ vid 11, men är det 04-släpp så behöver man ändå inte gå till Nationen så tidigt. Var där nån timme, svängde förbi en annan förfest, och sen till Norrlands. Det var lite kö när vi kom dit, men vi kom ändå in ganska fort. Och det var jättekul där inne, massa folk, helt okej musik och en massa dans. Och dom bjöd på Gorby's piroger som fyllekäk nånstans när kvällen började lida mot sitt slut ^^, Kom hem vid 4, sov en del. Mådde inte bra någonstans idag, så jag har inte gjort någonting överhuvudtaget. Bara legat i sängen och kollat på Vampire Diaries. Men det är okej, Karl är över. Det var länge sen jag hade en hel helg utan att plugga en massa. Fett skönt!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Gratis mat! Det var fan inte illa heller;!)

Och en hel helg utan plugg, det var ju typ första gången på evigheter:p

2011-02-28 @ 11:45:57
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0