She walks away

Ja, nu sitter jag här igen hemma på mitt så kallade flickrum i siljansnäs. Det känns ganska mysigt att vara hemma, hade med mig massa godis till mamma och pappa sådom är glada att jag är här. Jag med, det känns liksom tryggt på något sätt. Lugnt. Imorgon ska jag hem till Lisa och rida islandshäst med flickorna, det blir mysigt.
Idag var jag på promenad i skogarna runt flogsta, ibland är världen så vacker att det gör ont. Jag önskar att jag hade haft en bra kamera och kunnat fota så att ni också hade fått se det hela, men det har jag ju inte. Så jag antar att ni får ta er ut dit själva för att se och förstå vad jag menar ;) Nu ska jag gå och sova i min stenhårda 80-säng, see you tomorrow!

♥ /Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0