Life from a new perspective

Det är så underbart att ha semester! Jag har inte pluggat överhuvudtaget på två dagar, börjar känna mig pepp för att sätta igång snart igen. Igår var jag ute och härjade i skogen på lisas islänningar med tjejerna, power-walkade, solade en stund och hänge med lillasyster och tränade prinsen. Idag har jag typ gjort samma sak, chillat, gjort hemlagade köttbullar till påskfirande, promenerat med prinsen, nu lagar jag middag och laddar. Ska med lillasyster och träna ikväll igen ;) Livet är hektiskt. NOT! Men det är skönt, jag tror verkligen att jag behövde det just nu. Nu har jag äntligen lite tid att tänka över livet, vad jag egentligen vill och inte vill göra. Vad jag känner. Och en massa sån skit.

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0