I wanna help you out

Jag är trött. Det blir lite så när man somnar vid halv tre på natten och går upp igen vid halv sju. Jag har inte pluggat något överhuvudtaget, så fallavslutet imorron kommer gå helt åt helvete. Men det är det väl värt? Jag menar, vårhälsningen börjar arta sig, och Wermlandusnumret har vi knappt ens börjat med. Sjukt massa jobb kvar innan fredag, och jag måste passa på att hinna sova. Så jag är pigg när jag ska festa med lillasyster, hon fyller ju 18! Det händer ju bara en gång i livet, så det ska bli awesome! Nu ska jag till skolan och sova på föreläsningar. Och dricka kaffe!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahaha well hejaheja! Du har ju fullt upp så du klarar dig iaf, festa lite med nikkan för mig med;) När kommer hon till dig?

2011-04-06 @ 12:28:32
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0