This was no accident, it was a therapeutic chain of events

Anyway så händer det inte så mycket i mitt liv just nu. Jag mest bara pluggar, hänger med vännerna och chillar hemma. Men livet känns rätt så bra ändå måste jag säga. Jag och annika bröt ihop av skratt idag igen och jag grät lite, av något som inte ens var roligt. Som vanligt. Som läkarstudent får man tydligen lite konstig humor. Jaja, försökte se på Inglorious bastards igår, den är sjukt bra. Men jag sov i slutet, så ska väl se om det. Så misslyckat att somna, men är man trött så är man. Speciellt när den som ligger brevid redan har somnat. Jag har iaf börjat plugga inför duggan på fredag nu! Lite stolt, det finns en liten risk att jag faktiskt klarar den. Hoppas jag. Har lite frågetecken, men vi ska ha en genomgång med tjejerna imorron. Dom är bäst på alla sätt och vis!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart att du kommer klara den! Jag är hemma på fredagen men är i mora och tränar med stacy lör-sön. Så det var ju en liten miss :/

2010-11-04 @ 09:47:44
URL: http://johannavangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0