This could be the last time

Jag har nästan lyckats återhämta mig helt från helgen nu. Jag hann inte riktigt sova mer än 7 timmar på två nätter, mådde inte vidare bra igår... Men tentafesten var underbart kul, helt fantastiskt att så många från klassen kom, verkligen jättekul! Sen stockholm hela lördagen med mamma och världens sötaste lillasyster, lite shopping och sen globen horse show. Kul att träffa Gerda en stund, och alla andra från ridklubben. Sen kom jag ju inte hem förrän vid halv 2, och upp igen halv 7 på det för att jobba hela söndagen. Trött någon? Kanske lite jag.... Jag jobbade hela dagen på fikat, det var lite folk och jättelugnt och mysigt. Sen gick jag hem och kollade tv någon timme och däckade klockan 9. Idag har jag vart i skolan, nu kurs nya tag! Sen ner till Värmlands en stund och bakade knäckkakor till adventsfikat på söndag ^^, Kommer bli jättemysigt! Sista fikat för terminen, och det börjar bli dags att bestämma om man ska fortsätta nästa termin eller inte... Jag skulle vilja, för det är jättemysigt och jag trivs bra. Men hinner och orkar jag? Vi får se vad som händer och blir...

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0