Open your eyes 'cause another day is dawning


Det här med att plugga kan man som sagt göra på många olika sätt. Kajsa tyckte tydligen att hon "behövde mer blod till hjärnan". Nu är det bara imorron som ska genomlidas, sen är det tenta. Imorron kväll blir som vanligt uppladdningskväll, och bästa sättet att ladda på är som alla vet att pyssla om sig själv. Hemma-spa med peeling, epilering, hårinpackning, och ansiktsmasker står på schemat för min del. Och innan det upp tidigt, bmc med Ellie och repetera mer detaljer, så vi verkligen är redo för tentan. Nu är fokus inställt, och jag har verkligen bestämt mig. Jag ska klara det här. Eller iallafall om de inte ställer jätteelaka frågor ;)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0