More, more, more

Jag gick hem sent från skolan igår och funderade på vad jag skulle skriva. Om SNÖN såklart, precis som alla andra den dagen. Men sen funkade mitt internet inte när jag kom hem, så det blev inget av med det. Jag ville bara säga att jag tycker ändå att det är mysigt det här med snö. Det blir så ljust och vackert. Blåsten gillar jag däremot inte det minsta, men det blir nog bättre snart. Eller inte, jag bor ju i Uppsala... I vilket fall som heslt så gillar jag Uppsalienska snöstormar. Hemma hade vi kallat det ett vanligt snöfall. Men snöstorm går ju också bra. Idag ska jag plugga en massa, sen blir det bakning på Värmlands och en pubrunda på det. Gonna be awesome! Eller nått..

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0