I'm waiting for the

Underbara dag! Skolan var fett nice, hade en jätteinspirerande föreläsning av en man som varit helt fölamad i alla extremiteter. Nu har han rörlighet i armarna iallafall, och har dessutom startat det enda ryggmärgsskadecentret i sverige, tävlat paralympics m.m. Sjukt driven människa, underbart att höra hans historia. Sen redovisning av teratologin, kan vara den sämsta redovisningen jag någonsin gjort. Men ja, så är det ibland ;p Pappa hämtade mig efter skolan, vi åkte till Polismyndigheten och skaffade mig ett nytt pass. Goodie! Sen hem till Dalarna. Leksand är vackert i snön, min katt har legat på min mage och kurrat halva kvällen, hunden har pussat på mig den andra halvan. Underbart att vara hemma helt enkelt!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh vad mysigt!

Jag vill också hem lite granna sådär faktiskt.

2010-11-13 @ 21:14:26
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0