When you come undone

Usch vad det är skönt att klia sig i ögonen efter en hel dag med lösögonfransar! Idag tog jag ledigt från tentaplugget, åkte till Rimbo på mitt kusinbarns dop. Det var jättefint och mysigt att träffa släkten igen. Speciellt Monica, vi ses alldeles för sällan! Efter det åkte jag med mamma och mormor hem till mormor, fick en massa saker som hon skulle göra sig av med. Hon håller ju på att flytta från radhuset till en lägenhet, så hon har inte plats för alla grejerna längre... Sen lagade jag mat åt dem, gud vad det är skönt att laga mat i ett riktigt kök! Hälleflundra och grönsaker i ugn, mummsigt värre. Sen tog jag tåget hem till U, kom väl hit hem vid kvart i tio. Sen dess har jag hunnit laga 4 matlådor, städa rummet, tvätta lite och plugga en liten stund. Jag är nöjd med dagen och börjar fundera på att krya till sängs, det är en tidig dag imorron. Mer tentaplugg med tjejerna! Och imorron är det dessutom sushi-kväll! :D

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh vad trevligt att ni hade det bra. Hur mådde alla? Oh sushikväll, mysigt värre!^^,

2010-06-01 @ 08:41:48
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0