What am I gonna do as an outcast?

Kanske inte världens bästa dag idag. Solen skiner, men jag är typ sjuk. Huvudvärken sprängde och hela kroppen skakade imorse när jag skulle åka till jobbet, så jag stannade hemma istället. Mår bättre nu, så ska dra till ekoparken och träffa några kompisar och grilla, det blir nog mys. Vädret är underbart, bara att hoppas att det håller i sig. Jag ville tipsa om en underbar låt, men den finns inte på youtube så kan inte ladda upp den. Eller egentligen är det två låtar; "Oskar Linnros- från och med du" och "Timo Räisänen- Outcast". Kolla upp dom i spotify om ni orkar och vill, dom är unerbara!

♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Ja, verkligen! Hjärtskärande... Typ! Haha.

2010-05-22 @ 22:58:09
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0