So bring all the boys and all the girls

Ja, jag har ju inte riktigt orkat skriva om min dag än. Så jag tänkte att jag gör det nu, när den i princip är slut. Jag ska strax gå och sova, har suttit och pluggat sen typ 3 eller nått. Har haft en trevlig dag idag, sov länge, åkte hem och pluggade lite, sen tillbaka till stan och träffade pappa en stund. Åt lunch med honom på den mysiga lilla Thai-restaurangen Fugu, sen gick vi omkring i stan någon timme och pratade innan han åkte tillbaka till Stockholm. Det var jättetrevligt! Sen cyklade jag hemåt, pratade med Littlesister en stund, pluggade lite, pratade med mamma, pluggade lite till, pratade med Martina, pluggade lite till, pratade med Emma, och pluggade lite till. Gud vad jag är duktig. Och tur att jag har underbara människor som stör mig i mitt pluggande med jämna mellanrum, så att jag tar paus ibland ;) Imorron är det skolan hela dagen och sen jobbet på kvällen. Jag vill inte, jag pallar fan inte jobbet länge till. Jag mår dåligt när jag ska dit, inte bra. Och jag är inte ens halvvägs genom min provanställning än x) Men jag stannar inte där så länge till, tur att jag ska jobba i Ljusbodarna i sommar. Där trivs jag iallafall. Måste påminna Lisa om bilderna, så jag kan fixa färdigt affischen och broschyren också... De måste ju ut snart om vi vill ha några besökare ;)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0