Småstadsblues

"Om man aldrig tar på sig shorts så kommer sommaren aldrig" Det citatet kan man ju inte annat än älska! Haha, vi satt i skolan till typ 5 för att försöka få ordning på labbrapporten som ska lämnas in inom 3 dagar. Och den blev färdig! Nu är det bara att hoppas att den är okej, så slipper vi kämpa mer med det där. Jag har lagat mat idag, grönsakspaj. Sjukt gott! Och massa kryddor, you know i like it spicy ;) Imorron åker jag hem till Leksand, det känns både mysigt och lite konstigt... Jag har ju inte vart där på nästan en och en halv månad, inte träffat gänget sen dess... Men det ska bli kul. Nu sitter jag här på mitt rum och beundrar solnedgången som reflekteras på huset bredvid. Och ska nog lägga mig i sängen och chilla lite, läsa kanske? Skönt! :D

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0