Människor blir monster om ingen säger till

Idag är en bra dag tror jag. Förrutom att jag inte har sovit inatt, utbytesstudenterna hade "I love sweden"- party precis utanför mitt fönster till typ 4. Det är kul när man måste gå upp vid 7 för att hinna till skolan. Jaja, skolan var okej iallafall och det känns som om jag har koll på saker och ting. Sen drog jag till jobbet, satt där i tre timmar och det gick ritkigt bra idag. Jag är nöjd. Sen är det tre timmar imorron med, och typ 6 på lördag. Det överlever jag nog. Men sen cyklade jag iaf till Willy's och köpte mat, underbar mat! Jag köpte bl.a. ett kilo räkor för 20 kr, ett halvkilo rökt lax för 50. Kände mig riktigt ekonomisk måste jag säga, och lycklig! Jag älskar ju lax och räkor! Så nu kanske det kan bli lite ordning på mina matvanor igen hoppas jag. Dagens middag bestod av en kexchoklad och 2 äpplen... Känns inte helt okej. Jag måste bli bättre! Imorronbitti blir det till att laga matlådor så jag överlever ett tag, har massor med mat i kyl och frys att tillaga ;) Och en massa plugg imorron såklart! Men idag är livet bra, och jag är en lycklig människa! Puss på det!

♥ /Vendela


Kommentarer
Postat av: emma

jag köpte också räkor här om dagen för 20 kr! ;) och du är inte ensam om att inte orka laga middag, jag körde på ben&jerrys ;) men det var inte glass som vanligt utan frysen yoghurt men den var gooood ändå men inte lika goood som de mest onyttiga såklart :D <3<3<3

2010-05-21 @ 08:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0