I'll be your teacher

Jag är lite trött nu, men klockan är inte tolv än iaf =) Jag är hemma och sitter här vid datorn och dricker min varma mjölk, ska strax gå och lägga mig. Var i skolan innan 8 idag, satt där och pluggade tills klockan blev halv 5, då cyklade jag till jobbet. Bevittnade typ sveriges läskigaste cykelkrasch. Två tjejer krockade, och sen råkade deras kompis som cyklade precis bakom på något sätt cykla rakt över ena tjejen. Men när jag kom fram hade dom redan ringt ambulansen och det var precis utanför Ackis, så det fanns en läkare på plats. Jag kände att jag inte riktigt kunde tillföra nått, så det var bara att cykla vidare. Hoppas bara att det gick okej med tjejen, hon såg ganska mörbultad ut...
Jobbet gick okej, jag vann en till tävling. Det var ju kul. Sen till stan och hämtade min, Lisa och Ellies pizzor, tillbaka till Bmc och mer plugg på det. Men idag gick vi därifrån innan 11 iaf, jag var ju tvungen att hinna förbi folkes och köpa mjölk på vägen hem. Annars kan man ju inte sova. Nu är det en vecka kvar till tentan, och det känns faktiskt okej. Skönt. Sen drar jag till stockholm helgen efter, och bara chillar. Sen hem till Leksand såsmåningom, har inte bestämt när än. Men det blir innan den 11 iaf, jag tänker INTE missa Lisas student!

♥ /Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0