I'll be your comander

Asså, nu är jag lycklig! På riktigt. Jag har letat efter en fin bikini i sverige här nu i typ en månads tid, och det finns fan inga. Det fanns en fin på H&M, men den hann sälja slut innan jag ens fattade att jag ville ha en. Jag var lite smådeppig över det här i några dagar, och pratade med Emma som lovade att kolla runt i London efter någon fin bikini. Hon hittade en bra som liknade den jag ville ha, och skulle köpa den åt mig. Sen idag när hon ringde sa hon att den jag ville ha precis hade tagit slut i rätt storlek. Men eftersom Emma är världens underbaraste människa så går hon och letar reda på ett H&M där dom ha den bikini jag egentligen ville ha i rätt storlek! Gud vad jag tycker om den flickan!


Där är den, min bikini ♥                           Och där är Emma, väldens gulligaste vän! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0