I would go anywhere but there

Gosh vad effektiv jag har varit idag! Först epilerade jag benen, det var jättelänge sen så det gjort äckligt ont. Men nu är dom lena och fina iallafall ;) Sen till jobbet, jobbade 5 timmar och det gick sjukt mycket bättre än senast! Säljcoachen var till och med imponerad av mig, det är tydligen inte många som säljer såhär bra andra dagen. Känns lovande måste jag säga! ;) Nu har jag hunnit slänga ihop en bröddeg som står i ugnen och förhoppningsvis blir mycket god när den är färdig om typ 45 minuter. Jag är stolt över mig själv, nu ska jag bara plugga i några timmar också, helst 8! Vi får väl se hur mycket jag orkar ;)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0