I don't deserve all the love you're giving to me


Det finns inte ord nog att beskriva hur mycket jag saknar dig ♥ Att höra din låt på radion får mig att bryta ihop och börja gråta. Igen. Alla underbara minnen, alla fantastiska tider. Du var mitt allt, jag önskar att du hade fått fortsätta leva och vara lycklig. Som jag. Eller vissa stunder är jag det iallafall. Jag känner mig inte hel utan dig, det känns som en stor del av mig dog den dagen du försvann. Jag älskade dig av hela mitt hjärta, och du tog med dig en stor del av det i graven. Jag försöker vara stark och må bra, trots att du inte är här och håller upp mig längre. Men det är svårt ibland. Jag saknar dig

Your strength is so hard to find,
I feel so much stronger now,
the feeling´s alright.
Your words make me whole again,
those eyes cannot ever lie,
you're so divine
I'm not ever alone, you're not ever alone

I'm head over heels, goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back,
The glory you found,I'm in deep debt, without-you* I wouldn't survive
I'm not ever alone


Your smile is heavenly,
I don´t deserve all the love, that you're giving to me
Your touch makes it hard to breathe,
the shiver's around me now, you're so fine


The heart is pumping for my life, the mind is happy and I, I will love you till the day I die


♥ /V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0