Hush, hush my dear

Det är skönt att vara hemma igen, nått annat går inte att säga. Jag har mina underbara systrar här, min mamma och min pappa. Har umgåtts med dom hela dagen, bland annat vart och tränat med lillasyster, färgat håret på storasyster och håller på att färga håret på lillasyster as I write. Och lyssnar på bra musik, det gillar vi. Och prata med gamla kompisar, äta godis och allmänt tjocka sig. I'm living the dream here, och det finns till och med en diskmaskin! :o Haha, imorron ska jag följa med mamma och tävla, sen blir det Rättviks marknad en stund. Sen middag med Linda? Och sen Ajjas födelsedagsfest på baren? Eller, nån som har några bättre förslag? ;) Nu ska jag nog lägga mig i sängen och läsa en av de nya böckerna jag lånade av min storasyster, de verkar sjukt bra!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0