Don't call my name

Nu är jag trött och ska sova. Jag är ganska stolt över allt jag har gjort idag, jag har typ rört på mig konstant känns det som. Jag och Martina gick in till stan, shoppade lite (jag köpte en t-shirt på New Yorker och en jacka på Monki), sen gick Martina till Sofia och hämtade sina väskor och jag cyklade till IKEA. Där köpte jag galgar, stödben, en sop, lite doftljus och frukostskålar. Sen cyklade jag hem igen och fixade allt i mitt rum, så nu är det rent och fint och ser bara bättre och bättre ut. I like it, det är mysigt på riktigt nu =) Sen har jag tagit en promenad på 2 timmar och pluggat i några timmar, snart blir det sängen för min del. Ska bara leta reda på Lady Gagas nya singel först, så ni kan lyssna på den. Själv säger hon sydligen att det är bland det bästa hon gjort. Jag tyckte inte att den var så bra i början, men den växer när man lyssnat på den några gånger  =)



♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Oh frukostskålar, nice! Och du fick ditt stödben, det är bra det;)

2010-05-03 @ 20:00:39
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Bögen från Dalarna

Älskar låten! :D



Och ja, man kan alltid åka iväg. Det är väl aldrig för sent direkt.. Haha. Bara att man börjar känna sig för gammal snart. ;)



Och att du ALDRIG kollat på Grey's, Vendela?! Pinsamt ju! Det måste du göra. Världsbäst. ;)

2010-05-03 @ 20:21:22
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0