You may be a sinner, but your innocence is mine

Åh vad skönt det är att spontanvakna klockan 7 när man somnat bara några timmar tidigare. Verkligen. Och sen inte kunna somna om. Undra var telefonen är för att kunna kolla vad klockan är. Inse att man av någon anledning lagt den under kudden någon gång under natten? Inse att en av ens bästa killkompisar ringde klockan 2, varför vaknade jag inte? Jag brukar alltid vakna. Märka att han lämnat ett telefonsvararmeddelande på nästan 5 minuter som är helt tomt. Ja, det var ungefär min morgon i stora drag. Igårkväll ska vi inte ens prata om. Jag var med Martina och Sofia hemma hos någon av Jockes kompis kompisar. Det gick ju bra. Nu ska jag snart bege mig in till stan för att träffa Martina och förhoppningsvis shoppa lite kläder till tacksittningen nästa vecka. Om jag hittar något som är värt..

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0