Who could deny these butterflies?

Jag måste ändå säga att jag har haft en grymt skön dag idag, trots att jag fortfarande är lite sliten. Det märktes mest de första timmarna imorse, jag har inte så klara minnen från den första föreläsningen om vi säger så... Men jag har ju hand-outen, så jag kommer nog ihåg lite när jag läser igenom den iaf. Sen hade vi matmöte, åt lunch och pluggade lite histologi, satt mest och fördrev tiden och snackade med mina kompisar. Sen var det histologiredovisningen, den var rätt enkel. Men jag är ändå lycklig över att jag klarade den ;) Sen åkte jag och Emil och Mårten och handlade maten och drickan till sittningen imorgon. Det kändes rätt kul att stå där i affären och betala, dra fram en bunt med 45 st 100-kr sedlar. Haha, inte ofta det händer om man säger så ;p Sen gick dom andra på systemet och jag är ju för liten för att få följa med så jag gick på H&M istället och köpte en sovmask till min outfit tomorrow. Det kommer bli sjuuuukt snyggt! Nu har jag ätit middag och chillat lite, kollat på ett avsnitt av Chuck och ska strax lägga mig och sova. Det ska bli skönt, har sovmorron imorron också. Kan behövas!

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0