The whole world was sleeping

Nu är jag tillbaka i Uppsala igen. Känns bra måste jag säga. Det sista jag gjorde innan jag lämnade Leksand var att säga hejdå till min älskade underbara bästaste Emma. Hon flyttar nämligen till London om en vecka, och vi kommer inte hinna ses mer innan dess. Jag kommer sakna henne något sinnessjukt mycket! ♥
Vi har gått igenom så mycket tillsammans, hon har alltid funnits vid min sida och gett mig styrka när jag har behövt henne. Många gånger hade jag nog kollapsat totalt om hon inte hade funnits där och stöttat mig. Hur ska jag klara mig nu? Jag vet inte. Jag säger bara att det är tur att det finns msn och skype! Även om det tar lite längre tid än att bara kunna ringa när som helst....




♥ /Vendela


Kommentarer
Postat av: emma

<3

2010-03-19 @ 23:19:05
Postat av: Markselina

Nice site, keep up the good work!

2011-03-21 @ 15:54:45
URL: http://markselina.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0