Så cp som jag är kan jag inte förstå

Idag har varit en lugn dag. Jag har mest bara varit hemma och chillat. Gått en långpromenad i solen, kollat en massa på vampire diaries, ätit god mat och inte sökt jobb och inte pluggat som jag borde ha gjort. Men vad gör det egentligen? ;) Ikväll ska jag hem till A och kolla på film och äta popcorn. Och jag tänker definitivt ha mer kläder på mig än igår. Jag ska ha både halsduk och vantar, för det är fucking kallt ute. Bara så ni vet.



Tänkte bara säga att jag tycker salem är bäst i melodifestivalen hittills, han är ju helt enkelt underbar!

♥ /Vendela


Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Den är bra, men jag hoppas på Anna! Hon är unik. :D



Och ja, nya universitets-delen är grymt tjusig. Man blev lite smått frälst, haha. Gillade Uppsala som helhet, det var/är en mysig stad. :)

2010-03-11 @ 14:05:58
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0