Our ancient heroes are turning to dust

Idag är en bra dag, för nu är onsdag och fredag ännu närmre! Det känns bra :) Lite besviken är jag, SMHI lovade sol till hela sverige förrutom Norrland. Här har det mest bara snöat hela dagen. Men trots det mår jag ganska bra. Livet vandrar sin gilla gång som man säger på gammelsvenska. Jag borde gå och sova, men jag har alldeles för många nymålade naglar för att kunna göra det. Men snart så ;) Tänkte bara passa på att bjuda på en bra låt innan jag slocknar för dagen =) Det är en liveinspelning, så kvaliteten är inte den bästa. Men låten är så bra, så det får ni stå ut med.



♥ /Vendela

Kommentarer
Postat av: Ida

hehe, precis!

Behöver också google när jag pluggar men så himla lätt att man hamnar på facebook och såntdär (a)



Allt är bra med mig, hur är det själv? :)

2010-03-03 @ 07:35:51
URL: http://nigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0