Och alla så dricka vi nu köket till

Den här kvällen har varit en av de bästa på länge! Förrutom att A promt skulle åka till Sthlm mitt i natten ;p Jag stressade mig igenom hela dagen för att hinna med allt, fixa maten, fixa det vi glömt, fixa mig, fixa drinkar.... Det var en jävla massa fixande och stressande hit och dit. I vilket fall som helst så lyckades vi ordna allt och jag är sjukt stolt! Mitt köksteam har varit fantasktiska, all cudos till dom! ♥ Jag mest såg sexig ut och drack. Fick några nya blåmärken, men vad är väl en utekväll utan nya blåmärken? ;) Jag hade sjukt kul i vilket fall som helst, och det är det som är det viktiga. Dock skulle jag vilja avråda alla från att klä sig i typ bara underkläder och gå på köttmarknaden värmlands nation. Det kan bli lite jobbigt. Kolla förresten bilder på facebook imorron, jag vet inte om jag orkar sno någon och lägga upp här ;)

♥ /Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0