Like you wouldn't believe

Idag har varit en ganska seg dag. Det var trevligt igårkväll hos CJ, så vi gick nog inte hem förrän närmare 1. Och eftersom jag är som jag är och alltid måste dricka en kopp te när jag kommit hem så somnade jag nog inte förrän vid 2. Vaknade tidigt ändå, har hittills pluggat, pratat i telefon och kollat på gossip girl och chuck. Det har varit en skön dag. Nu ska jag bege mig ut mot ikea för att köpa blåa plastsäckar, ska börja flytta omkring alla mina grejer nästa vecka... Sen ska jag förhoppningsvis träffa min syster ikväll och på dagen imorgon, måste även plugga lite mer. Sen vill jag gärna hinna njuta av det underbara vårvädret lite också ;)

♥ /Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0