It messes me up, need a second to breath

Idag har det inte alls blivit så mycket plugg som jag hade tänkt. Jag satt i vardagsrummet och prata med min lillasyster istället, och det var mycket trevligare! Har ju knappt träffat den lilla gullungen sen jag kom hem. Snart kommer mina älkade tjejer hit på middag, det gör mig glad måste jag säga! Jag har saknat dom! Jag är bara lite rädd att det kommer bli konstigt. Det var länge sen jag träffade dom, och jag har nog hunnit förändras en del. Men det är nog ingen fara, det är ju mina underbara brudar vi pratar om!


♥ /Vendela

 


Kommentarer
Postat av: emma

Åh vendela vet du, det finns påskägg i hello kitty form här! Tänker på dig varje gång jag ser dom! Saknar dig!

2010-04-01 @ 08:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0